۱ – کیفیت درونمایه هنوز حرف نخست را می زند.

اصل اولیه و منطق در جستجوهای گوگل، کیفیت و دقت مطالبی است که در نتایج گوگل نما می شوند. کیفیت درونمایه همش مهمترین عامل کامیابی برای پیمان اخذ در صفحه نخست گوگل بوده است.


روش های بالا بردن بازدید سایت در گوگل - محتوا


وقتیکه یک کاربر یک مطلب را در گوگل جستجو می کند این موتور جستجو شروع به تکاپو برای پیدا کردن بهترین نتایج پیوسته با آن میکند. آنها به دنبال سایت ها، بلاگ ها و صفحات وبلاگی می گردند که مرتبط ترین پاسخ را به سئوال مربوطه بدهد و سپس آغاز به فهرست کردن تارنما ها در صفحه نتایج موتور جستجو یا SERP می کنند. سایت هایی که بهترین اطلاعات را در باره جستار داشته باشند در مقام اول لغایت سوم SERP پیمان می گیرند. اما رسیدن به این نقطه کار سهولت نیست.


برای رسیدن به جایی که مطلب شما در صفحه اول گوگل قرار بگیرد و یکی از سه رتبه اول SERP را داشته باشد، اطلاعات موجود و مطالب کلیدی که کاربران به دنبال آنها هستند باید در آن صفحه موجود باشد. اگر صفحه شما حاوی اطلاعات مورد نظر کاربر باشد به گمان کردن بسیار وقت بیشتری را در آن صفحه صرف می کند و همچنین با آن صفحه اغلب درگیر می شود و این امر سبب می شود که سررسید حظور او در این صفحه بالا برود و این موضوع از عقیده گوگل یک کامیابی برای آن مطلب است. ولی اگر مطلب شما با اهدف جستجوی کاربر همخوانی نداشته باشد او به سرعت آن صفحه را ترک خواهد کرد و این به گوگل می گوید که مطلب با جستجو مغایرت داشته و از اعتبار آن صفحه کاسته می شود. یگانه دیگر از مواردی که کیفیت محتوا را بالا می برد همبستگی مطالب موجود در یک وب سایت است. اگر مطالب سایت هیچگونه ارتباطی با یکدیگر نداشته باشند و هر کدام اطلاعاتی در باره گویه های مختلفی بدهند، گوگل نمی تواند قصد سایت را متوجه شود و احتمالا جایگاه مناسبی را برای آن در عقیده نمی گیرد.


برای مثال اگر سایت شما در باره بازرگانی آنلاین است و احتملا مطلبی در باره آشپزی در آن بگذارید و تمام قوانین سئو را نیز برای آن پست رعایت کنید، اثری از آن در صفحه نخست گوگل پیدا نخواهید کرد.


یکی دیگر از مواردی که مایه می شود کیفیت مطالب شما برای گوگل بالاتر برود، کمک به گوگل برای یافتن قصد اصلی سایت یا یک نوشته است. برای بالا بردن بازدید سایت در گوگل شما دربایستن دارید که در صفحه نخست پیمان بگیرید و برای این سوژه گوگل باید هدف اصلی سایت و نوشته را متوجه شود لغایت آن را با جستجوها مطابقت دهد. پس هرگز کیفیت مطالب خود را فدای مسائل دیگر نکنید زیرا در بلند مدت اینگونه مطالب با کیفیت است که آن را در صفحه نخست گوگل و جزو گزینه های اول SERP پیمان می دهد.


یکی از موارد دارای اهمیت در درمان رتبه سایت را میتوان در این جمله چکیده کرد : محتوای خویش را ابتدا برای خواننده بسازید و سپس برای خزنده موتور جستجو.”


 


۲ – برندسازی همیشگی برای شناساندن خود به دیگران.

اغلب صاحبان یک وبسایت با خود فکر می کنند که آنها یک مطلب زیاد پرمحتوا فرآوری کرده اند و گوگل آنها را در صفحه نخست نشان خواهد داد. متاسفانه باید بگویم که این فکر، توهمی بیش نیست.


هیچ شکی وجود ندارد که محتوای سایت باید زیاد با کیفیت باشد اما چگونه گوگل متوجه می شود که این درونمایه با کیفیت است؟ درست است که گوگل قویترین هوش مصنوعی را برای موتور جستجوی خویش استفاده می کند، ولی آیا فکر می کنید در بین میلیون ها تارنما و میلیاردها صفحه که هر کدام به زبان های مختلفی نوشته شده است چگونه این موتور هوشمند می تواند پیوسته ترین مطلب با دربایستن کاربر را به او نمایش دهد؟


اینجاست که برندسازی به چهره مداوم به میدان می آید. برای  افزایش آمار سایت  باید هر روز برندسازی کنید و خویش را نمایش دهید. برندسازی یعنی نمایش دادن یک وبسایت، محتوای آن و بلاگ ها در فضای مجازی و اینترنت برای جذب حداکثر توجه بازدیدکنندگان. اگر آنها سایت شما را بشناسند و از مطالب آن لذت ببرند، آن را با رفقا خود به اشتراک می گذارند و این مایه می شود که برند، شهرت احسان در بین کسان پیدا کند. آنها به دنبال مطالب موجود در وبسایت شما می گردند و بعد از مدتی خو می کنند بیشتر به آن راز بزنند.


اگر برندی که در ذهن کاربران خویش ساخته اید آنها را مجاب کند که بیشتر درگیر سایت و مطالب موجود  آن شوند، شما در برندسازی موفق شده اید و می توانید یک قدم دیگر به نما شدن در صفحه نخست گوگل و رتبه ای بالا در SERP  نزدیک  شوید.


 


۳ – نمایه شدن موبایل قدم کبیر بعدی است.

این تازه جدیدی نیست، اما باید بگوییم که کاربرانی که از راه موبایل جستجوی اینترنتی می کنند گوی پیشی را از بقیه ربوده اند. اخیرا گوگل اعلام کرده است که ترافیکی که از طریق تلفن های به اتفاق برای جستجوها مصرف شده است اغلب از دسکتاپ شده است. بنابراین اعلام کرده است که ایندکس های موبایل را در اولیت قرار خواهند داد و این سوژه را همین الان نیز شروع کرده اند. اخیرا آنها خاصیت Mobile Indexing را در Google Search Console که قبلا به اسم آلت Webmaster شناخته میشد اضافه کردند.


پس اگر وب سایت شما با دشوار در تلفن های همراه نمایان می شود احتمالا قافیه را باخته اید.


من به تمام صاحبان تارنما ها رهنمود می کنم که توجه گزیده تر ای به بهینه سازی وب سایت برای تلفن همراه کنند. برای بالا بردن بازدید سایت در گوگل این سوژه حیاتی است و در آینده موبایل، شاه کلید کامیابی در سئو خواهد بود. امروز بیشتر افراد جستجو های خویش را از طریق تلفن همراه اتمام می دهند. احتمالاً خود شما همین الان این نوشتار را در موبایل خویش مطالعه می کنید.


روش های بالا بردن بازدید سایت در گوگل - موبایل


بهترین طریق برای اینکه سایتی داشته باشید که برروی موبایل روان عمل کند این است که از تم هایی بهره‌گیری کنید که از پلاگین موبایل برروی پلتفرم CMS استفاده می کنند و به قول معرف Mobile-Friendly هستند. اگر سایت خویش را با وورد پرس یا AMP ساخته اید احتمالا امکانات اکثریت برای دسترسی به چنین سازوکارهایی خواهید داشت.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آموزش برنامه نویسی akhbar tecnolozh9 Wendy رزین آنیونی وبسایت حاج مهدی کوثری معرفی کامل بازی انفجار سادات ( اجتمائی ، فرهنگی ، مذهبی ) تهویه سیتی مهندس هاشمی