1. سرنگونی رتبه سایت :
یکی از علل رایج تفریق ورودی سایت، سقوط رتبه های شماست که میتواند به دلایل گوناگون رخ داده باشد. در چنین مواقعی، میتوانید از سرویس آپ تایم بهرهگیری کنید لغایت متوجه شوید منشا مشکل از کجاست.
2. ایراد در اجرا کد سایت :
ممکن است سایت شما دچار سخت فنی شده باشد. بهتر است با ابزار گوگل وبمستر، سایت خویش را آنالیز کنید؛ احتمالاً مانع
افزایش بازدید واقعی ، مشخص شود.
3. تغییر رفتار جستجوی کاربران :
بعضی محتواها به صورت دورهای روی بورس هستند و مثل موجی میآیند و میروند. بهتر است همواره واژه ها کلیدی را جستجو کنید و هر از چند گاهی، از واژه ها کلیدی جدید بهرهگیری کنید.
4. رسپانسیو نبودن طراحی سایت :
یکی از دشواری ها رایج، طراحی سایت است. امروزه اغلب جستجوها بدست کاربران از طریق گوشی های به اتفاق سپریدن میشود؛ بنابراین بهتر است طراحی سایت شما به شیوه رسپانسیو باشد و نسخه های مطابق با دستگاه های مختلف داشته باشید تا صفحه سایت شما از دستگاه های مختلف قابل دسترسی باشد.
5. ذیل بودن سرعت لود صفحات :
یکی از دلایلی که مانع از افزایش ورودی به سایت شما میشود، سرعت پایین لود صفحات است که مایه بالا رفتن نرخ پرش کاربران نیز میشود. شدنی است حجم عکس های سایت شما زیاد باشد که با استانداردکردن سایز عکسها و حجم آنها، این سخت برطرف میشود.
6. عدم استفاده از عناوین جذاب و مرتبط :
هنگاهی که کاربران موضوعی را در نوار جستجوی گوگل سرچ میکنند، با گزینه های متعددی روبهرو میشوند. عنوانی که میتواند کاربران را جذب کند، نباید کلیشه ای باشد و بهتر است کمی خلاقانه باشد. عنوانها قلاب هایی هستند که کاربران را به سایت میکشانند و باعث افزایش ورودی سایت میشوند. این جستار در فرآوری محتوا اهمیت زیادی دارد. رقابت در فرآوری درونمایه بسیار است و محتوا همچون ماهی ای است که باید به صورت بازپسین از آب گرفته شود!
7. عدم آمادگی سرور :
ممکن است سرورها مبتلا اضافه بار شوند و قادر به حفظ تقاضای مردم از بازدید سایت نباشند. بهتر است این مورد را رسیدگی کنید.
8. توضیحات نامناسب متا :
در صفحه نتایج جستجوی گوگل، سایت ها به به اتفاق توضیحاتشان نمایش دیتا میشوند. به اطلاعاتی که در این صفحه نمایش داده میشود، توضیحات متا میگویند. متا دیسکریپشن در بر گیرنده کلمات کلیدی است و تعداد کاراکترهای محدودی دارد. چنانچه توضیحات متا مرتبط با محتوای صفحه نباشد، منجر به افزایش ورودی سایت شما نخواهد شد. گرد از کارهای زیاد مهم و موثر، بازنویسی توضیحات متا بر پای بست، سئو و کلمات کلیدی مربوط به هر صفحه است.
9. تغییر الگوریتم های رتبه بندی گوگل :
گوگل در درازا سال چندین ربات گوناگون تولید میکند و الگوریتم های امتیازدهی خویش را تغییر میدهد و ممکن است جایگاه سایت شما هر بار تغییر کند. بنابراین لازم است اطلاعات خویش را بهروز نگه دارید و در ارتباط با سیستم امتیاز دهی گوگل به طور مرتب تحقیق کنید.
10. جریمه شدن بدست گوگل :
اگر در سئو سایت به سراغ روش های نامعتبر و به اصطلاح کلاه سیاه رفته باشید، توسط گوگل جریمه میشوید و نمیتوانید موفق به افزایش ورودی سایت تان شوید. بنابراین هنگام بررسی علل کاهش ورودی گوگل، به این موارد پروا کنید.
درباره این سایت