شاید بتوان گفت که هدایای تبلیغاتی یکتا مهمترین عوامل جلب توجه مشتری است که می تواند پرتو زیادی در بخاطر سپردن محصول یا خدمات داشته باشد پس انتخاب صحیح نوع


هدیه تبلیغاتی،

بکارگیری خلاقیت در طراحی آن و پیوسته بودن آن با فرآورده یا خدمات باره عقیده از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به اینکه درصد زیاد فوقانی از هدایای تبلیغاتی برای قدردانی از مشتریان یا همکاران بکار رفته و بسیاری از آنها از هدیه تبلیغاتی خویش استفاده می کنند، ارائه هدیه ای خلاق که بیننده را به هیجان آورد باعث رضایت بیننده و پیدا شدن دیدگاه مثبت نسبت به تبلیغ کننده در او می گردد

البته یک دلیل تغییر ناپذیر برای هدیه دادن هستی دارد: تقویت روابط شخصی بین هدیه‌دهنده و هدیه‌گیرنده.

انگیزه‌ها در هدیه دادن‌ها متفاوت است به‌خصوص از این نظر که آیا هیچ پیش‌شرطی در هدیه دادن خفته است یا خیر. این امر به‌خصوص باید در عقیده گرفته شود که آیا هیچ نشانه‌ای از تبلیغ در آن هست یا نه. البته نباید گمان کرد که بحث اکنون در این چارچوب است که نباید هیچ نفعی از هدیه دادن حاصل شود. برای برخی از شرکت‌ها هدیه دادن بخشی از استراتژی بازاریابی است.

همگان بر یک نکته اتفاق‌نظر دارند: هدیه دادن یکی از راه‌های مقرون به‌صرفه برای ایجاد حس مشارکت و ایجاد روابط ارزشمند است.

اما به هر حال مجلس بین‌المللی محصولات تبلیغاتی پژوهش‌های مستمری را در زمینه روابط هدیه‌دهندگان و هدیه‌گیرندگان سپریدن می‌‌دهد که یافته‌های یکی از آن‌ها حاکی از این است که آنان که هدیه می‌‌دهند در مقایسه با شرکت‌هایی که هدیه نمی‌‌دهند دو مساوی بخت تماس اخذ از طرف هدیه‌گیرندگان را دارند.

شرکت هری اند دیوید که یک شرکت دست‌اندرکار صنایع غذایی است و جزو بازیگران کلیدی در پهنه هدایای تبلیغاتی به احصاییه می‌آید، 

کتیبه ناجی با پروا به اهمیت هدایای تبلیغاتی  ،‌طیف وسیعی از این هدایا را عرضه می نماید که می توانید از متنوع ترین هدایای تبلیاتی بازدید نموده و با مشاوره کارشناسان ما در این مقوله بهترین گونه هدیه را برگزیدن نمائید.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بالاتر از عشق قاصدون موزیک خدمات شبکه وکیل و مشاور حقوقی متخصص در دیوان عدالت اداری حساب رسی ماهور مدیا دارالترجمه رسمي مطهري 186 فیلتر شنی FRP Jennifer