گوگل هچنان در حال تکامل الگوریتمها می باشد و منظور آن در حال حاضر درک اهداف کاربران است: چیزی که کاربران انتظار دارند ، آنچه آنها تعقیب می کنند و به طور خاص، چه نتایجی در جستجو بهترین استجابت را به پرس و جوی کاربر پذیرش می دهد.

انتظار نداشته باشید که تارنما شما در صفحه نخست Google به سادگی با ایجاد محتوای متمرکز با واژه ها کلیدی سرانجام یابد. به اندازه کافی به کلمات کلیدی تنها نگاه نکنید.

نوع محتوایی که برپایی میکنید به مخاطبان شما پیوستگی دارد. بهتر است آنها را فهم کنید و بشناسید : موقعیت، سن و علاقه مندی های آنها

به عنوان مثال، فرض کنید که دست موزه کلمه کلیدی شما نشان می دهد که اندروید حجم زیادی جستجو دارد. افرادی که به دنبال آن هستند می توانند به چند دسته دسته شوند:

کاربران تلفن به اتفاق برای کمک به آندروید جستجو می کنند
طرفداران جنگ ستارگان به پیگیری droids
علاقه مندان رباتیک به دنبال اطلاعات در ارتباط با اندرویدها هستند

یا برای مثال، اگر شما یک وبسایت در مورد وردپرس را راه اندازی می کنید، ممکن است سه نوع خواننده داشته باشید:

Bloggers های گاه به گاه که نخستین اقدامات را با به کارگیری وردپرس سپریدن می دهند
کاربران با تجربه که می خواهند راهنمایی و ترفندهای وردپرس را یاد بگیرند
کارآفرینانی که می خواهند از وردپرس برای کسب و کار خویش کاربرد کنند

برای هدف هر یک از این گونه خوانندگان، می توانید مطالب خود را به موضوعات مختلفی که موضوعات گوناگون را پوشش می دهند، نظیر:

نحوه به کارگیری وردپرس برای کسب و کار (مباحث: پلاگین های بازاریابی وردپرس، مشاوره بازاریابی، و غیره)

چگونه بهینه سازی وردپرس (موضوعات: سفارشی سازی وردپرس، توسعه وردپرس، سئو وردپرس و غیره).

چگونه برای ساخت اولین تارنگار وردپرس (موضوعات: نصب وردپرس، پلاگین وردپرس ضروری و غیره).

این به مراتب بیشتر برای خواننده سودمند است، تا تنها برپایی درونمایه برای کلمات کلیدی خاص.

5. تکنیک بک لینک
علیرغم اینکه شما ممکن است شنیده باشید، بک لینک هنوز برای رتبه بندی خوب و بسیار مهم است ، به گفته گوگل، بک لینک هنوز سایت ها را در رتبه نخست رتبه بندی جستجو قرار می دهند. گری الیس، رئیس شادابی در گوگل، می گوید: رتبه بندی بدون لینک ، به راستی سخت است.”

آنچه که تغییر کرده است این است که شما باید لینک ها را بسازید اگر می خواهید نتایج احسان داشته باشید. لینک های کم کیفیت که اسپم شده اند – بک لینک در نظرات وبلاگ ها، لینک های خریداری شده و غیره – به عقیده نمی رسد که دیگر پیشه کنند و به طور پرکار به سایت شما گزند میرسانند.

از سوی دیگر، لینک هایی که از راه محتوای با کیفیت بالا، تبلیغات و بازاریابی تحت تأثیر پیمان می گیرند، بی خطر و زیاد موثر هستند.

6. گزارش و تجزیه و تحلیل
بخش مهمی از افزایش سئو وردپرس  تعبیه گزارش و موشکافی است که برای شفا راهبرد های بازاریابی بایسته است. با تاسیس یک پلت فرم موشکافی برای ردیابی هر دو رخداد های کوچک و ماکرو، شما می توانید حرکت مشتری خود را از ابتدای ورود الی فروش درک کنید.

به عنوان مثال، چه محتوایی واقعا به مشتری شما کمک کرد؟ کدام بخش از تارنما بیشترین مسائل UX را داشت؟ کدام صفحه کمینه (یا بیشترین) بازدید را داشت.

یک افزار عالی برای کمک به شما در سپریدن این کار، Google Datastudio است که به شما کمک می کند داده ها را از منابع گوناگون (رتبه بندی، ترافیک، داده های تبدیل) به یک رابط یکتا جمع آوری کنید. شما حتی می توانید اطلاعات خود را به چهره درونی یا با مشتریان به اشتراک بگذارید. مهمتر از همه، این معیارها می تواند به شما در تعیین تاثیرات راهبرد سئو کمک کند یا اینکه شما احتیاج به تغییر یا تغییر تاکتیک دارید.

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Gabrielle پرسش مهر رئیس جمهور دانلود متخصصین علوم رایانه کشور manis.rozblog.com نایاب دانلود Andrea Heather